რას გულისხმობს პანდორას “ჩარმ” სამაჯურების კონცეპტი


  • კომ­პა­ნია პან­დო­რა 1982 წელს ქა­ლაქ კო­პე­ნ­ჰა­გენ­ში (და­ნია) და­არ­სდა და დღეს უკვე მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით სამ­კა­უ­ლე­ბის ბრენ­დებს შო­რის ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი ად­გი­ლი უჭი­რავს. პან­დო­რას სამ­კა­უ­ლე­ბი მსოფ­ლი­ოს 90 ქვე­ყა­ნა­ში იყი­დე­ბა და და­საქ­მე­ბუ­ლი ჰყავს 11, 400 ადა­მი­ა­ნი.

პან­დო­რამ მის­თვის და­მა­ხა­სი­ა­თე­ბე­ლი, გა­მორ­ჩე­უ­ლი ხელ­წე­რა – “ჩარმ” სა­მა­ჯუ­რე­ბის კონ­ცეპ­ტი 2000 წელს წა­რად­გი­ნა და მას შემ­დეგ ის ბრენ­დის ცენ­ტრა­ლუ­რი პრო­დუქ­ტად იქცა. პან­დო­რას ჩარ­მით შექ­მნი­ლი სა­მა­ჯუ­რე­ბი, რო­მე­ლიც ქალ­ბა­ტო­ნე­ბის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლიზმს უს­ვამს ხაზს, ბრენ­დის კონ­ცეპ­ტუ­ა­ლუ­რი გა­მოწ­ვე­ვაა, რი­თაც ქალ­ბა­ტო­ნებს ეძ­ლე­ვათ შე­საძ­ლებ­ლო­ბა თა­ვად შექ­მნან ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნის სა­მა­ჯუ­რი, ამავდრო­უ­ლად სიმ­ბო­ლუ­რი დატ­ვირ­თვა მის­ცენ თი­თო­ე­ულ ჩარმს და მუ­დამ თან ატა­რონ მათ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი და და­სა­მახ­სოვ­რე­ბე­ლი მო­მენ­ტე­ბი.

ჩარმ სა­მა­ჯუ­რე­ბის ის­ტო­რია

ჩარ­მე­ბის ის­ტო­რია გა­ცი­ლე­ბით უფრო ადრე იწყე­ბა, ვიდ­რე ჩვენ წარ­მო­ვიდ­გენთ – მას ძვე­ლი ბა­ბი­ლო­ნის მკვიდ­რნი ჩვენს წელ­თაღ­რი­ცხვამ­დე 700 წლით ადრე ატა­რებ­დნენ. რაც იმ დროს მის­ტი­ურ და რო­მან­ტი­ულ, წარ­მა­ტე­ბის მომ­ტან, ოჯა­ხის გა­მაძ­ლი­ე­რე­ბელ და სხვა­დას­ხვა სენ­ტი­მენ­ტე­ბის გა­მომ­ხატ­ველ სიმ­ბო­ლოს­თან ასო­ცირ­დე­ბო­და.

შექ­მე­ნით და­უ­ვი­წყა­რი მო­მენ­ტე­ბი

პან­დო­რას სა­მა­ჯუ­რე­ბი მზად­დე­ბა უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნით ვერ­ცხლის, 14 კა­რა­ტი­ა­ნი ოქ­როს, ტყა­ვი­სა და ტექ­სტი­ლის მა­სა­ლი­სა­გან, ხოლო 700 სხვა­დას­ხვა სა­ხე­ო­ბის ჩარ­მის ორი­გი­ნა­ლურ დი­ზა­ინ­სა და ფორ­მას ქმნის მუ­რა­ნოს მინა, ბუ­ნებ­რი­ვი ქვე­ბი, მარ­გა­ლი­ტე­ბი, ვერ­ცხლი­სა და ოქ­როს მე­ტა­ლე­ბი. პან­დო­რას ჩარმ სა­მა­ჯუ­რე­ბი დღეს ბრენ­დის სხვა პრო­დუქ­ტებ­თან შე­და­რე­ბით გა­ყიდ­ვე­ბის 80%-ს მო­ი­ცავს. 2000 წლი­დან მხოფ­ლიო მას­შტა­ბით გა­ყი­დუ­ლია 3 მი­ლი­ო­ნი ჩარმ-სა­მა­ჯუ­რი, სა­უ­კე­თე­სო გა­ყიდ­ვე­ბის მაჩ­ვე­ნე­ბე­ლი კი პან­დო­რას გუ­ლის ფორ­მის ვერ­ცხლის ჩარმს აქვს.

შექ­მე­ნი და შე­ა­ზა­ვე ემო­ცი­ე­ბით

პან­დო­რას კონ­ცეფ­ცია გვაძ­ლევს სა­შუ­ა­ლე­ბას სხვა­დას­ხვა ჩარ­მის კომ­ბი­ნა­ცი­ით შევ­ქმნათ ჩვენ­თვის სა­სურ­ვე­ლი, უნი­კა­ლუ­რი სტი­ლი. ჩარ­მის არ­სე­ბო­ბას პან­დო­რას ბრენ­დის ქუდ­ქვეშ სა­ფუძ­ვლად უდევს კონ­ცეპ­ტი – ხელ­შე­სა­ხე­ბი, მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი მო­მენ­ტე­ბი შენს სა­მა­ჯურ­ზე, კო­ლექ­ცი­ის სე­ლექ­ცი­ი­სათ­ვის ჩარ­მე­ბი და­ი­ყო სხვა­დას­ხვა ვი­ზუ­ა­ლის, ფორ­მის, ზო­მის, მა­სა­ლის მი­ხედ­ვით, სწო­რედ ამ­კო­ლექ­ცი­ე­ბის შერ­ჩე­ვით ქალ­ბა­ტო­ნებს შე­უძ­ლი­ათ თა­ვად შექ­მნან მათ­თვის სა­სურ­ვე­ლი , უნი­კა­ლუ­რი სა­მა­ჯუ­რე­ბი.

ნა­ხევ­რად ხელ­ნა­კე­თი პრო­დუქ­ცია

მა­ნამ სა­ნამ პან­დო­რას ჩარმ სა­მა­ჯუ­რი მომ­ხმა­რებ­ლამ­დე მივა, მას­ზე მსოფ­ლიო სხვა­დას­ხვა ქვე­ყა­ნა­ში პა­რა­ლე­ლუ­რად ასე­უ­ლო­ბით ადა­მი­ა­ნი მუ­შა­ობს. ასე მა­გა­ლი­თად, და­ნი­ის დე­და­ქა­ლაქ კო­პე­ნ­ჰა­გენ­ში იქ­მნე­ბა და მუ­შავ­დე­ბა თი­თო­ე­უ­ლი ჩარ­მის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი, რო­მელ­საც სა­ბო­ლოო სახე ეძ­ლე­ვა ტა­ი­ლან­დში. სპე­ცი­ა­ლუ­რი ჯგუ­ფი დიდი დაკ­ვირ­ვე­ბით და რუ­დუ­ნე­ბით არ­ჩევს მა­სა­ლას ჩარ­მის დე­კო­რა­ცი­ი­სათ­ვის, ბუ­ნებ­რივ ქვებს, მარ­გა­ლი­ტებს…თი­თო­ე­უ­ლი ჩარ­მის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი ყა­ლი­ბის ჩა­მოს­ხმა – და­მუ­შა­ვე­ბა, დე­კო­რი­რე­ბა, დაძ­ვირ­ფა­სი ქვე­ბის ხე­ლით და­ტა­ნა მა­ღალკ­ვა­ლი­ფი­ცი­უ­რი კად­რე­ბის მეშ­ვე­ო­ბით ხდე­ბა.სა­მუ­შაო პრო­ცე­სის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ კი თი­თო­ე­უ­ლი ჩარ­მი ხა­რის­ხის კონ­ტროლს სა­ერ­თა­შო­რი­სო სტან­დარ­ტე­ბის მი­ხედ­ვით­გა­დის.

უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის მა­სა­ლე­ბი, მა­ღალპრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რი სა­ი­უ­ვე­ლი­რო ტექ­ნი­კა და ქა­ლუ­რი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლიზ­მის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბა დი­ზა­ინ­ში – ის კრი­ტე­რი­უ­მე­ბია, რო­მელ­საც პან­დო­რა მკაც­რად აკონ­ტრო­ლებს.

პან­დო­რას ჩარმ სა­მა­ჯუ­რე­ბი ბოლო რამ­დე­ნი­მე წლის მსოფ­ლიო ტრენ­დია, რო­მელ­საც ატა­რე­ბენ ისე­თი ცნო­ბი­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბი, რო­გორც: ვიქ­ტო­რია ბექ­ჰე­მი, კეტ­რინ ზეტა ჯონ­სი, სე­ლე­ნა გო­მე­სი, ემა ვოტ­სო­ნი და ა.შ.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში პან­დო­რას ოფი­ცი­ა­ლუ­რი წარ­მო­მად­გე­ნე­ლი კომ­პა­ნია თა­იმ­ლე­სია, მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ თა­იმ­ში (მის: რუს­თა­ვე­ლის 46, პე­კი­ნის 18, ს/ც: თბი­ლი­სი მოლი, ჯი-თი- სი ) ქარ­თველ მომ­ხმა­რებ­ლებს ეძ­ლე­ვა სა­შუ­ა­ლე­ბა ფეხ­და­ფეხ მიჰ­ყვნენ მსოფ­ლიო ტენ­დენ­ცი­ებს და მიმ­დი­ნა­რე კო­ლექ­ცი­ი­დან შე­არ­ჩი­ონ მათ­თვის სა­სურ­ვე­ლი ჩარმ სა­მა­ჯუ­რე­ბი. სექ­ტემ­ბრის და­სა­წყის­ში კომ­პა­ნია თა­იმ­ლე­სი პირ­ვე­ლად სა­ქარ­თვე­ლო­ში პან­დო­რას კონ­ცეპტ მა­ღა­ზი­ის გახ­სნას გეგ­მავს.

წყარო


კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ძვირფასო ზუგდიდელებო, ზუგდიდის სტუმრებო და მეგობრებო

ჩვენი ფეისბუქ გვერდი უკვე 21 000 ადამიანმა გამოიწერა. შემოგვიერთდით თქვენც, აქ იდება ყოველდღიური სიახლეები, საინტერესო და საოცარი ამბები. გელოდებით, ჩვენ თქვენი მხარდაჭერა გვჭირდება! მადლობა და შეხვედრამდე!