როგორ იკვებება ტვინი ჟანგბადით

  • ტვინი ადამიანის სხეულის ყველაზე მნიშვნელოვანი ორგანოა და მოითხოვს საკმარისი რაოდენობით საკვებ ნივთიერებებს ნეირონების სწორი ფუნქციონირებისთვის. დაჯგუფებულია ნატურალური საშუალებები, რომლებიც ტვინს ჟანგბადს მიაწვდის საკმარისი რაოდენობით. შედეგად, თქვენ უფრო სწრაფად იაზროვნებთ, გაიზრდება გონებამახვილობა, კონცენტრირების უნარი. ასევე, თქვენ გათავისუფლდებით დეპრესიის, ხასიათის ცვლილებებისა და დემენციის რისკისგან.
  • ტვინისთვის სასარგებლო პროდუქტი:

1. ჯანჯაფილი

აუმჯობესებს ტვინში სისხლდენას, ასევე, ანაყრებს ჟანგბადით სამკურნალო თვისებების წყალობით.

2. ქონდარი

შეიცავს ვიტამინებსა და ფლავანოიდებს. შედეგად, ისინი ამარაგებს ტვინს გლუკოზით, ეხმარება მის სისხლძარღვებს სწორ ცირკულაციაში.
3. მწვანე ჩაი
მდიდარია ფლავანოიდებითა და ანტიოქსიდანტებით. დატკბით გემრიელი სასმელით და ხელი შეუშალეთ მეხსიერების დაკარგვას.
4. ავოკადო
ეს ხილი უზრუნველყოფს ორგანიზმს მონოუჯერი ცხიმებით. შედეგად, იგი ხელს უწყობს ტვინში სისხლის მიწოდებას და ააქტიურებს მის ცხოველქმედებას.
5. კვერცხი
მდიდარია ცილით, ვიტამინებითა და მინერალებით. რეგულარული მოხმარება აუმჯობესებს მეხსიერებას და აძლიერებს ნეირონებს. ასევე, შეიცავს ლუტენს – ანტიოქსიდანტს, რომელიც ხელს უშლის ნაადრევ დაბერებას.
6. ძახველი
განსაკუთრებით ეფექტურად ინარჩუნებს ტვინის აქტიურ ფუნქციონირებას, ხელს უშლის ცერებრალურ ფერმენტირებას და ზრდის ნეირონების მიერ გაგზავნილი სიგნალების სიმძლავრეს. შედეგად, მცირდება დემენციისა და ალცჰაიმერის დაავადების რისკები.
7. კომბოსტო
შეიცავს პოლიფენს – ანტიოქსიდანტს, რომელიც ხელს უშლის ტვინის დაავადებას.
8. პომიდორი
შეიცავს ლიკოპინს – ანტიოქსიდანტს, რომელიც პასუხს აგებს ტვინის ჯანმრთელობაზე, ასევე, ხელს უშლის დეგენერაციულ დაავადებებს.
9. ისპანახი
ამცირებს დემენციის გაჩენის რისკს, აუმჯობესებს დასწავლის უნარსა და ორგანიზმის მობილობისუნარიანობას.
10. ბადრიჯანი
აუმჯობესებს ნეირონებს შორის კომუნიკაცის.
11. მარწყვი
აუმჯობესებს მეხსიერებას, ამცირებს დემენციის რისკს.
12. თხილი
შეიცავს ომეგა-3 ცხიმოვან მჟავებსა და E ვიტამინს. შედეგად, რეგულირდება სეროტონინის (ნივთიერება, რომელიც გრძნობებისა და ემოციების ცვალებადობაზე აგებს პასუხს)
13. როზმარინი
ააქტიურებს მთელ ნერვულ სისტემას. შედეგად, იგი გვევლინება კიდევ ერთ ბუნებრივ საშუალებად ტვინის ჟანგბადით გასამდიდრებლად, რაც მასტიმულირებელ ეფექტს გვაძლევს.

მოგეწონა? - გააზიარე!:

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ჩვენი ვებგვერდი

განახლების პროცესშია …